Eestimaa Talupidajate Keskliit soovib tõsta põllumajanduslike väiketootjate toodete tuntust läbi järjepidevate ja tugevate turundus- ja müügitegevuste, kus toome esile talutootjate ja toodete tugevusi: tegu on talutootjatega, kes valmistavad tooteid ainult kohalikust toorainest, toodetele pole lisatud sünteetilisi maitsetugevdavaid, toiduvärve ega säilitusaineid ning talutoodete puhul on valdavalt tegu mahetoodetega.  Sellest tulenevalt on projekti eesmärgiks talutoidu tootekategooria tuntuse, toodete mitmekesisuse ja ostmisvõimlaustest teadlikkuse kasvatamine läbi erinevate ulatuslike teavitusaktsioonide, poekampaania, toiduürituste, konkursside, mitmete sotsiaalmeedia ja PR-tegevuste. Üheks oluliseks eesmärgiks lühikeste tarneahelate arendamisel on funktsionaalse e-turu platvormi loomine. Nende eesmärke aitab meil ellu viia “Lühikeste tarneahelate või kohalike turgude kaudu põllumajandustoodete ja toidu turustamisvõimaluste arendamise toetus” ning seda toetab Euroopa Liit.

 

Tõusva päikese kujund ühendab kõiki talutoidutootjaid sõltumata asukohast ja valdkonnast, tuletades meelde toidu ja elu allikat.

Kaubamärk Ehtne Talutoit loodi Eestimaa Talupidajate Keskliidu poolt 2014. aastal ning selle märgi kandjaid on tänaseks ligi 50 üle kogu Eesti. See märk tähistab naturaalset, värsket ja maitsvat toitu. Talutoidutootjate peamiseks murekohaks on turustamine, kuna toodete reklaamimiseks napib tootjatel sageli vahendeid. Nii sündiski mõte talupidajaid ühise kaubamägi alla koondada ja kollektiivselt reklaamida.

Talutoit on päike sinu toidulaual maitsev ja keskkonnasäästlik.

Miks taotleda Ehtsa Talutoidu märki?

  • Me oleme kõik sama asja eest väljas, et puhas ja maitsev talutoit jõuaks võimalikult paljude heade inimeste lauale – KOOSTÖÖ, ÜHISTEGEVUS
  • Kõiki töid ei jõua alati ise ära teha ning sellepärast ongi loodud märk Ehtne Talutoit, mis pakub talutoidutootjatele ja talutoiduga kauplejatele asjandustundlikku turundus- ja reklaamiabi – TURUNDUS, REKLAAM
  • Märgi kasutamiseks ei pea sa loobuma oma toote nimest ega näost. Otse vastupidi! Kui kasutad oma toodetel Ehtsa Talutoidu, saad rahulikult oma põhitegevusele keskenduda, ning Eestimaa Talupidajate Keskliit pakub sulle tuge erinevate reklmaammaterjalide ja –kampaaniate näol – TURUNDUSTUGI

Info, kuidas märki taodelda leiad lehelt http://talutoit.ee/liitu-margiga/#kuidas-marki-saada

Lisaks alates maist 2018.a. on võimalik taodelda märki oma kohaliku taluliidu või MTÜ Ehtne Talutoit kaudu. Leia oma piirkonna organisatsioon siit – https://www.taluliit.ee/liikmed/

Millised on olnud olulised turundustegevused talutoidu tootekategooria tutvustamiseks

Oma turundusplaani oleme lisanud väga palju erinevaid tegevusi, millega kaubamärki tutvustada. Igal aastal oleme külastanud erinevaid talusid millest valmivad artiklid koos fotogaleriiga nende talu ja toodete tutvustuseks. Meie peamine fookus on olnud näidata talutoomise nn „köögipoolt“, et tarbijad saaksid näha, et talutoit ei valmi kuskil põlveotsas vaid talutoitu tootmiseks on tehtud taludes olulisi investeeringuid töötlemisruumide loomiseks ning taludes valmistatud toit vastab kõikidele nõuetele ja reeglitele, et tagada ohutu toit.

Lisaks toimuvad reklaamitegevused aktiivselt sotsiaalmeedia kanalites – Facebook ja Instagram. Teeme koostööd sotsiaalmeedia influenceritega, kes oma sotsiaalmeedia kanalites reklaamivad talutoidu tooteid. Lisaks teeme koostööd kokkadega ja toidubloggiatega, kes ehtsast talutoidust valmistavad erinevaid retsepte, mida siis saab erinevates meediakanalites jagada.

Ka tänavu tõmbame erinevate turundustegevustga Ehtsa Talutoidu märgile tähelepanu. Selle aasta fookustegevuseks on talutoidust imagoloogilise teleklipi tootmine, mis tutvustab ehtsat Eesti talutoitu, selle puhtust, naturaalsust ja maitset. Valmivat klippi on plaanis näidata erinevatel reklaampindadel ning järgmisel aastal ka teleekraanidel.

Hoidke Ehtsa Talutoidu tegevustel silm peal!

Täpsem info www.talutoit.ee